CE ICT Services

Cloud oplossing om technische service te ondersteunen Order tracking, Parts management, Claiming, Planning Volledige controle door interne ontwikkeling

CE ICT Services heeft in eigen beheer een service management systeem ontwikkeld (CE Online ©), wat door CE Services Group wordt gebruikt en inmiddels ook door meerdere externe service organisaties. Vanuit CE Online worden data connecties onderhouden zodat onze opdrachtgevers real-time informatie ter beschikking hebben ten aanzien van reparaties, onderdelen, retouren, order statussen, etc. Hiermee wordt een naadloze integratie van workflows en processen van verschillende partijen gerealiseerd.

Portals

Ten behoeve van fabrikanten, importeurs, distributeurs en (online) retailers kunnen portals ter beschikking worden gesteld, waarmee zij uitsluitend hun eigen orders kunnen volgen en interactief beslissingen kunnen nemen. Hiermee wordt een integrale procesafhandeling bevorderd met een zo kort mogelijke doorlooptijd.

CE Online ©

CE Online is een web-based ICT oplossing specifiek bestemd voor service organisaties bestaande uit een volledig scala aan modules om service activiteiten end-to-end te beheren. Vanwege voortdurend veranderende markteisen en -omstandigheden is CE Online door de jaren heen zodanig doorontwikkeld dat processen steeds efficiënter en sneller kunnen worden afgehandeld.

CE Online heeft alle noodzakelijke functionaliteiten en modules zoals: Order management (reparatie, RMA/Retour, installatie, in- en verkoop, transport, refurbishment, DOA, scrap, etc.), planning en route-optimalisatie, real-time track & trace mogelijkheden, WIP (Work-in-Progress) management, voorraadbeheer (eigen en consignatie), claimen, facturatie en KPI & Management rapportage.

Data communicatie

Indien gewenst kunnen voor opdrachtgevers data koppelingen worden ontwikkeld. Hierbij maakt CE ICT Services gebruik van o.a. XML, FTP, EDI, API.