Kies uw Land en Taal:

Hallo, waarmee kunnen wij je helpen?

Ben je op zoek naar een antwoord, kom je er niet helemaal uit? Onze zelfhulpsectie is de snelste manier om hulp of een antwoord op jouw vraag te krijgen. Hier vind je alle antwoorden en nuttige handreikingen over uiteenlopende onderwerpen die betrekking hebben op onze services.

Klik op je onderwerp:

Reparatie Onderdelen Ander onderwerp
Nieuwe Reparatie Onderdelen voor reparatie
Klacht of Compliment
Volgen Reparatie/Status Onderdelen Webshop Dealerportal
Prijsopgave/Offerte Levertijden
Zakelijk contact
Inloggen Mijn Reparatie   Product Support
Mijn Modelnummer   AVG/Privacy



 



Veel gestelde vragen:


 
Ik wil een nieuwe reparatie aanmelden. Klik
hier

In een paar overzichtelijke stappen kun je hier jouw defecte toestel voor reparatie bij ons aanmelden.
Zodra jouw reparatie succesvol is aangemeld, ontvang je van ons een e-mail met informatie over het vervolgtraject. 
Lees deze e-mail goed en volg onze aanwijzingen op. Geen e-mail? Dan is deze waarschijnlijk in je spambox terecht gekomen. 


Terug naar overzicht

 

 


 
Ik wil inloggen in Mijn Reparatie.

In de e-mail die je van ons direct na de aanmelding van jouw reparatie hebt ontvangen, vind je een persoonlijke link.
Klik op de link in de email en je komt direct bij jouw reparatieopdracht.

 

Terug naar overzicht

 

 


 
Ik wil de status van mijn reparatie weten.
Klik op jouw persoonlijke link in je mail.

In de e-mail die je van ons direct na de aanmelding van jouw reparatie hebt ontvangen, vind je een persoonlijke link waarmee je direct op jouw reparatieopdracht en jouw persoonlijke accountgegevens in deze website komt. De actuele status van je reparatieorder zie je links bovenaan de pagina. Wanneer je een envelopje ziet staan, wachten wij nog op jouw reactie op een e-mailbericht die jij van ons hebt ontvangen. Je reactie kun je ook op jouw persoonlijke account pagina direct aan ons kenbaar maken. Ook kun je de link gebruiken die je in de e-mail hebt ontvangen.

 

Terug naar overzicht

 

 


 
Mijn reparatie heeft de status "Onderdelen zijn besteld". Wat betekent dit?

Wanneer een onderdeel dat nodig is om jouw toestel te repareren niet in ons magazijn voorradig is, bestellen wij dit bij onze leverancier. De levering duurt een paar werkdagen, in het algemeen ontvangen wij de bestelde onderdelen na 2-5 dagen. Zodra alle benodigde onderdelen bij ons binnen zijn nemen wij contact met je op om een bezoek afspraak te maken (bij een aan-huis reparatie). Wordt jouw toestel in de werkplaats gerepareerd informeren wij je per e-mail als wij alle onderdelen binnen hebben.

 

Terug naar overzicht

 

 


 
Wat is de levertijd van een onderdeel?

Wanneer een onderdeel dat nodig is om jouw toestel te repareren niet in ons magazijn voorradig is, bestellen wij dit bij onze leverancier. De levering duurt een paar werkdagen, in het algemeen ontvangen wij de bestelde onderdelen na 2-5 dagen. Bij sommige merken duurt het langer (10-14 dagen). Als reparatiebedrijf hebben wij hier geen enkele invloed op. Het enige wat wij regelmatig doen is een reminder sturen naar de leverancier/fabrikant. Via e-mail houden wij je op de hoogte. Totdat wij alle onderdelen hebben ontvangen blijft de status van je reparatie "Onderdelen zijn besteld".

 

Terug naar overzicht

 

 


Wordt mijn toestel aan huis of in de werkplaats gerepareerd?

In de garantievoorwaarden van jouw toestel wordt meestel door de fabrikant aangegeven welke service van toepassing is. Mocht dit niet het geval zijn of heb je het garantiebewijs niet bij de hand, meld dan jouw toestel via Nieuwe Reparatie (klik hier) bij ons aan en je ziet dan gelijk welke service voor jouw model van toepassing is. 

 

Terug naar overzicht

 

 


 
Ik wil een prijsopgave/offerte voor een reparatie ontvangen.

Als je wilt weten wat de reparatiekosten zijn, dan kunnen wij een gedetailleerde prijsopgave voor je maken.
Meld je toestel bij ons aan via Nieuwe Reparatie (klik hier) en vermeld in de klachtomschrijving dat je een prijsopgave wenst te ontvangen.
Let wel, voor niet alle apparaten/klachten  kan er zonder dat er fysiek onderzoek plaatsvindt een betrouwbare prijsopgave worden opgesteld. Prijsopgaves voor een toestel die in de werkplaats wordt gerepareerd, geven wij uitsluitend nadat het toestel naar ons is opgestuurd. 
Een prijsopgave wordt niet kostenloos verstrekt (zie Tarieven). Indien je na ontvangst van de prijsopgave ervoor kiest om je toestel te laten repareren, worden de kosten van de prijsopgave op het totaalbedrag in mindering gebracht.

Om jouw reactie op onze prijsopgave kenbaar te maken, kun je gebruik maken van de link die in de prijsopgave staat. Hiermee kom je direct op jouw reparatieopdracht en jouw persoonlijke accountgegevens in deze website en kun jij jouw keuze kenbaar maken. Zo houden we alle informatie en communicatie overzichtelijk bij elkaar en direct gelinkt aan jouw reparatieopdracht. 

 

Terug naar overzicht

 

 


 
Ik wil een onderdeel/accessoire bestellen. Ga naar CE Webshop


Staat het onderdeel wat je zoekt niet in onze Webshop? Het is goed mogelijk dat wij het wel speciaal voor jou kunnen bestellen. Stuur dan een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. 

Vragen m.b.t. andere onderwerpen naar dit e-mailadres kunnen wij helaas niet in behandeling nemen/beantwoorden.

Terug naar overzicht



 
Mijn Modelnummer 

Om een reparatieopdracht in behandeling te kunnen nemen, hebben wij gedetailleerde en correcte informatie nodig. Alle Merken en Modellen waarvoor wij een autorisatie hebben kunnen worden ingevoerd in ons Reparatie Aanmeldformulier. Om je het gemakkelijk te maken met die cijfer en lettercombinaties, hebben we ervoor gezorgd zodra je begint met typen aanvullende tekst wordt voorgesteld, zodat je eigenlijk geen typefouten kan maken. Kun je je model niet vinden, en weet je zeker dat je het correct het ingevoerd, dan kun je de mogelijkhied "Mijn Model staat niet in de lijst" aan te vinken.  Op die manier kun je jouw aanmelding voltooien. Wij kunnen echter geen garantie geven dat wij dat Model kunnen/mogen repareren. Voor de zekerheid raden wij je in die gevallen aan om onze autorisatiepagina te raadplegen of contact op te nemen met je dealer of de fabrikant van je apparaat.

 

Terug naar overzicht

 

 


 
Ik heb een klacht

Dat vinden wij vervelend en dan is er iets misgegaan. Wij zullen er alles aan doen om je snel te helpen. 
Als het toestel niet (goed) is gerepareerd of het is opnieuw/nog altijd defect, klik dan hier om direct een nieuwe reparatie aan te melden. Aan de hand van het serienummer zien wij gelijk dat het om een herhaalreparatie gaat, dus dat hoef je er niet bij te vermelden (dat mag natuurlijk wel).

Gaat jouw klacht over iets anders, vul dan ons Klacht-/Complimentenformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. 
Helaas is het niet altijd te voorkomen dat er fouten worden gemaakt. Wij willen graag de gelegenheid krijgen om een fout te herstellen. Uit klachten willen wij ook lering trekken en zo mogelijk maatregelen nemen  om onze processen en dienstverlening te verbeteren. Daarom vragen wij om bij de klacht altijd de volledige contactgegevens te vermelden, zodat wij de afhandeling van betreffende reparatieopdracht in detail kunnen onderzoeken en jou onze feedback kunnen geven.

Werkt je toestel weer naar behoren en ben je tevreden over onze service? Dat vinden wij natuurlijk ook fijn om te horen.
Je kunt je tevredenheid over ons op verschillende manieren kenbaar maken bijvoorbeeld door een review te plaatsen op Trustpilot of op Google. Ook vinden wij het leuk om dit via een persoonlijk berichtje te horen. Ook daarvoor kun je ons Klacht-/Complimentenformulier gebruiken.

 

Terug naar overzicht

 

 



Product Support

Wij kunnen je hier helpen met vragen over een (lopende) reparatie. Voor alle vragen m.b.t. jouw toestel (bijvoorbeeld over de handleiding, installatie, aansluiting, werking, instellingen, etc.) verwijzen wij je naar de dealer waar het je het toestel hebt gekocht of naar de fabrikant. 

Terug naar overzicht

 

 


 
AVG/Privacy

In onze Privacy Statement kun je lezen hoe wij omgaan met jouw persoonsgegevens. Wij houden ons in alle gevallen aan de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming). Heb je hier toch nog een vraag over of wil je gebruik maken van jouw recht op vergetelheid klik dan hier.

 

Terug naar overzicht

 

 



 

Voor zakelijke relaties (B2B):

 
Ik wil een nieuwe reparatie  aanmelden. Klik 
hier

Voor dealers stellen wij onze Dealerportal ter beschikking. Hierin kunnen zij reparaties (t.b.v. hun klanten) aanmelden, de status volgen en diverse gegevens en documenten opvragen en inzien.

 

Terug naar overzicht

 


 
Zakelijk contact/Meer weten? 

Wil je meer informatie over CE Repair Services of weten welke diensten wij nog meer leveren? Wij nemen graag de tijd voor een nadere kennismaking en om te kijken of en hoe wij mogelijk invulling kunnen geven aan jouw wensen. Stuur ons jouw contactgegevens via ons Contactformulier en wij nemen zo snel mogelijk contact op.


Terug naar overzicht