Kies uw Land en Taal:

RETURN LOGISTICS 

Return logistics
Dagelijks ontvangen wij van vele vervoerders en pakketdiensten retourgoederen door onze logistieke medewerkers direct (binnen dezelfde werkdag) in behandeling worden genomen. De producten die gereed zijn – na reparatie, refurbishment of screening/cleaning –worden eveneens dagelijks aan onze opdrachtgevers geretourneerd. Het statusverloop van ieder product is gedurende het gehele traject te volgen en kan via koppelingen naar het systeem van onze opdrachtgevers worden opgevraagd.
Ontvangen goederen worden gecontroleerd op schade, non-conformiteit, DOA (Dead on Arrival) alvorens ze verder in behandeling worden genomen. Producten waarvoor reparatie nodig is worden direct doorgestuurd naar onze interne werkplaats (CE Repair Services), dan wel naar externe service partners.

RMA & Return management
Voor producten die direct worden gecrediteerd dan wel worden omgeruild voeren wij voor onze opdrachtgevers de administratieve en financiële afhandeling uit naar fabrikanten, importeurs en distributeurs en afhankelijk van de wensen de verdere product verwerking. Indien gewenst, voeren wij voor een aantal producten refurbishment uit, waarbij producten zo-goed-als-nieuw worden gemaakt ten behoeve van swapvoorraad of hergebruik.

Wilt u meer weten wat CE Logistics Services voor u kan betekenen? Neem voor meer informatie contact met ons op via het contactformulier.